Hi all, It's a shame I can't speak to you guys in french because I have had some lessons in it, but further then:"Je ne parlez pas Francais" XD
Either way, I'm comming to Lisses with 2 friends in june, to be a bit more accurate We're planning to stay in de evry A6 hotel from the 5th until the 17th.
I would like to meet some of the local tracers and practise parkour with them so my question to you is:
Do you want to train with us or teach us in the spirit of parkour, give us a tour trough lisses or just meet up in lisses for other purposes or fun?
We just would like to meet a lot of local tracers and learn from them!
I'll be checking this topic often so please tell me if you are intrested!
-------------------------------
Salut tout le monde, c'est dommage que je ne puisse pas parler en français avec vous les gars, j'ai eu quelques cours mais rien de plus que: "Je ne parle pas français" XD
Bref, je compte venir sur Lisses avec deux amis en Juin, pour être plus précis nous logerons dans le Formule 1 d'Evry du 5 au 17.
J'aimerais rencontrer des traceurs locaux et m'entraîner avec eux donc ma question est:
voudriez-vous vous entraîner avec nous ou nous enseigner l'esprit du parkour, nous faire faire le tour de Lisses ou même simplement nous rencontrer dans Lisses pour le fun?
Nous aimerions simplement rencontrer des traceurs lissois et apprendre d'eux.
Je reviendrai souvent sur ce topic donc merci de me dire si vous êtes intéressés.
Reason for edit: translation